Aktualnie na stronie przebywa 47 gości oraz 0 użytkowników!
- AS Roma
- Historia
- Rozgrywki
- Publicystyka
- Statystyki
- Serwis
Kolejny sezon nie trafiony z niczym. Ponowny brak awansu do europejskich pucharów. Rozwiązanie umowy z Kappą, której stroje tak zachwalano z latem. To wszystko nie podniosło na pewno renomy klubu w ostatnich miesiącach. Wręcz przeciwnie...
Według zestawienia angielskiego magazynu Brand Finance, marka Romy straciła wśród europejskich klubów piłkarskich na przestrzeni ostatniego roku. Giallorossi spadli w rankingu z 21 na 28 pozycję. Magazyn wycenił markę Romy na 63,4 mln euro. Giallorossi wygrali derbową rywalizację z Lazio, które wyceniane na 40,2 mln euro, zajmuje w rankingu 50 pozycję.
Na pierwsze miejsce awansował Bayern, który wyprzedził w tym roku Manchester United i którego markę wycenia się na 665 mln euro. Pierwszą trójkę uzupełnia Real Madryt. Jedynym zespołem z Włoch w pierwszej dziesiątce jest AC Milan. Z 16 na 13 pozycję awansował Juventus, spadł z kolei, o dwa oczka, na 15 miejsce, Inter.
Klasyfikacja:
1. Bayern - 665 mln euro
2. Manchester United - 660
3. Real Madryt - 480
4. FC Barcelona - 442,8
5. Chelsea Londyn - 323,6
6. Arsenal Londyn - 317,4
7. Liverpool - 279,4
8. Manchester City - 257
9. AC Milan - 203,6
10. Borussia Dortmund - 201,2
13. Juventus Turyn - 123,8
15. Inter Mediolan - 116,9
20. Napoli - 78
28. Roma - 63,4
50. Lazio i Fiorentina - 40,2
Komentarze (6)
Mamy zawsze pod górkę. Jak były wyniki (2 miejsca w lidze, ćwierćfinały Champions Ligue), to nawet normalnej oficjalnej strony internetowej nie było...Jak teraz podwyższyli poziom marketingu (chyba?), to staliśmy się średniakiem ligowym i za bardzo, poza kibicami Romy, niewiele ten zespół kogo obchodzi.
Co prawda za Sensich rzadko kiedy nie awansowaliśmy do europejskich pucharów, ale to co robili, albo inaczej - czego nie robili by rozpropagować markę było zbrodnią. Szczególnie wtedy gdy osiągaliśmy wyniki, nikt nie potrafił wykorzystać koniunktury.