Aktualnie na stronie przebywa 7 gości oraz 0 użytkowników!
- AS Roma
- Historia
- Rozgrywki
- Publicystyka
- Statystyki
- Serwis
Jak podaje portal forzaroma.info, działacze Romy pracują nad niespodzianką dla kibiców na mecz z Juventusem. Chodzi bowiem o to, żeby zespół pojawił się z logo nowego sponsora na koszulkach już w niedzielnym meczu z Mistrzami Włoch.
W ostatnich dniach pojawia się coraz więcej potwierdzeń odnośnie bliskiego porozumienia między Romą i Turkish Airlines. Giallorossi mieliby otrzymywać 7,5 mln euro za sezon. Na Stadio Olimpico przygotowano już wszystko, aby na bandach okalających boisko i ekranach ledowych pojawiło się logo tureckiej firmy. W Trigorii z kolei pojawiły się koszulki z nadrukami loga Turkish Airlines. Może jednak zabraknąć czasu, aby udało się już na niedzielę.
Od czerwca 2013 roku, gdy wygasła umowa z Wind, Roma grała bez głównego sponsora. Działacze klubu szukali bezskutecznie firmy, która łączyłaby rolę głównego sponsora i posiadacza praw do nazwy nowego stadionu. Do błędu przyznał się 15 czerwca, podczas konferencji prasowej, James Pallotta: "Został popełniony błąd, myśleliśmy o powiązaniu sponsoringu ze stadionem, ale dokonujemy zmian". Tą zmianą ma być podpisanie umowy z Turkish Airlines, a więc sponsorem wyłącznie klubu.
W ostatnich dniach pojawiły się też pogłoski, że Roma spróbuje ściągnąć drugiego, mniejszego sponsora, aby umieścić jego logo pod numerami koszulek, tak jak w Napoli.
Komentarze (3)
Co do sponsora pod numerem jestem na nie. Pewnie w grę wchodzą bardzo małe kwoty, więc nie ma sensu psuć wyglądu koszulki.
Niespodzianki powinny być czymś miłym, to to jest zwykły biznes.
Jak tak ma być to niech będzie, ale niespodzianka... eeee