Aktualnie na stronie przebywa 22 gości oraz 0 użytkowników!
- AS Roma
- Historia
- Rozgrywki
- Publicystyka
- Statystyki
- Serwis
Mistrzostwa Europy zakończyły się wszyscy fani mogą teraz na nowo skupić się na ligowej piłce i swoich drużynach. W Rzymie do pracy wracają Giallorossich, dla których zaplanowano intensywne lato. Oto jak o trasie promocyjnej wypowiadają się zainteresowani z Romy i nie tylko.
Na stronie AS Roma pojawił się oficjalny komunikat w sprawie kalendarza promocyjnego tournee Romy w USA, z którego dowiedzieć się można, gdzie i kiedy fani z USA będą mogli podziwiać Giallorossich. Na komentarze nie trzeba było długo czekać:
- Cieszymy się, że będziemy mogli powitać Romę i reprezentację Salwadoru na Red Bull Arena, gdzie rozegrają towarzyski mecz – napisał Chris heck, prezes ds. operacji finansowych drużyny Red Bulls z Nowego Jorku na oficjalne stronie klubowej newyorkredbulls.com.
- Nie możemy się doczekać, żeby wprowadzić Romę na najlepsze stadiony w Ameryce i dać naszym kibicom ze Stanów Zjednoczonych możliwość obejrzenia najlepszej międzynarodowej piłki – stwierdził członek zarządu Romy, Mark Pannes. - Roma ma za sobą wyjątkowe lato. Niedługo zostanie zaprezentowana nowa kadra złożona z wielkich graczy, w tym z czterech reprezentantów, którzy uczestniczyli w Mistrzostwach Europy w Polsce i na Ukrainie. Wśród nich są Daniele De Rossi i Fabio Borini.
Zadowolenia nie kryje prezes piłkarskiej federacji Salwadoru, Carloz Mendez:
- Ten mecz to dla nas świetna okazja, żeby nasza reprezentacja utrzymała ciągłość i rytm meczowy, co ważne w kontekście kwalifikacji do Mistrzostw Świata w Brazylii. W weekend meczów towarzyskich wszystkie mecze naszej ligi zostaną zawieszone, abyśmy mogli mieć drużynę w formie. Nie możemy się doczekać towarzyskiego spotkania z tak dobrą drużyną. Na pewno zainteresuje ono ludność pochodzącą z Salwadoru i zamieszkująca licznie na północnym-wschodzie USA.
James Pallotta skupił się na znaczeniu towarzyskich spotkań dla promocji marki Romy na świecie, co jest jednym z głównych celów nowych właścicieli:
- Naszym priorytetem jest promowanie marki Romy w USA, a międzynarodowy mecz towarzyski w jednym z największych amerykańskich miast to wielki krok we właściwym kierunku.
Komentarze (1)
W tym układzie jest to promocja, ale dla Salwadoru.