Aktualnie na stronie przebywa 4 gości oraz 0 użytkowników!
- AS Roma
- Historia
- Rozgrywki
- Publicystyka
- Statystyki
- Serwis
(Il Tempo - F.Biafora) Po zakończeniu dwóch długich miesięcy mercato, dla Romy Fonseci przyszedł czas myślenia wyłącznie o boisku, podczas gdy kierownictwo prowadzone przez prezydent Pallottę zdecydowało się przebudować organizację zarządu nominując w styczniu Fiengę na nowego CEO i koncentrując się na ciągłym poszukiwaniu nowych sponsorów i prowadzenia do przodu projektu odnoszącego się do stadionu, który powinien powstać na Tor di Valle.
Zadanie zamknięcia nowych umów partnerstwa handlowego jest w rękach dyrektora handlowego, Calvo, menadżera, który pokonuje cały czas pozycje w rankingu aprobaty przedsiębiorcy z Bostonu, szczególnie ze względu na swój charakter. Calvo, reprezentujący klub na ostatnim zebraniu Eca, do którego doszło w Genewie, w najbliższych tygodniach może otrzymać nową posadę, którą nie będzie jednak pozycja dyrektora generalnego. Możliwe nowości są oczekiwane w pierwszym tygodniu października, okresie, w którym zarząd spółki podejmie decyzję o zatwierdzeniu bilansu za sezon 2018/2019. W międzyczasie menadżer, z przeszłością również w Juventusie i Barcelonie, poszukuje firm, które mogą złączyć się z Romą: przy Tołstoja szukają marki do umieszczenia na lewym rękawku koszulek meczowych, sponsora, który nabędzie prawa do nazewnictwa centrum sportowego Trigoria i firmy, która będzie mogła zastąpić Betway, z którym rozwiązano trzyletni kontrakt Training Kit Partnera z powodu Dekretu Godności, którego domagał się rząd.
Tymczasem po złączeniu się z socios.com, platformą, która pomoże angażować się kibicom w niektóre procesy decyzyjne klubu i AWC-BET.com, który zajmuje się zakładami online w Azji, zostało zamknięte porozumienie z artystą Simone Legno i jego firmą lifestylową inspirowaną Japonią, utworzoną w 2005 roku: 42-latek urodzony w Rzymie podbił Pallottę, projektując szkic nowej maskotki Romolo w jednej z amerykańskich restauracji. Jeśli chodzi o przyszły stadion Giallorossich, oczekuje się na powołanie przez radę miasta, zarządzaną przez burmistrz Raggi, posiedzenia plenarnego, w którym uczestniczyć będą przedstawiciele klubu, Eurnova i wszystkie inne zaangażowane strony. Delegacja Romy, dowodzona prze wiceprezydenta wykonawczego Baldissoniego, ma nadzieję na ostateczny krok naprzód, tak by uniknąć raz na zawsze konieczności wytoczenia procesu ratuszowi i jednocześnie wykonać plan-B na Fiumicino.
Jeśli chodzi o dział sportowy, Petrachi zrewolucjonizował cały obszar scoutingu. Tylko Vallone został zatwierdzony spośród ludzi, którzy pracowali do poprzedniego roku, najpierw z Sabatinim, potem z Monchim. Dyrektor sportowy z Salento wybrał osobiście Massimiliano Greco jako fizykoterapeutę i Tiberio Ancorę jako nauczyciela żywieniowego. Z Torino sprowadził zaufanych Calvo i Longo, pozostawiając pod kontraktem tylko jednego obserwatora, Stefano Luxoro, który podpisał trzyletni kontrakt: w tej chwili, poza byłym scoutem Milanu nie zostaną dołączeni inni. Ważna rola została powierzona De Sanctisowi, który stał się kimś w rodzaju prawej ręki Petrachiego. Były bramkarz zajmuje się młodymi graczami Giallorossich, rozsianymi po wypożyczeniach i zarządza z punktu widzenia ekonomicznego sektorem młodzieżowym, gdzie pod względem technicznym dowodzi nadal Tarantino.
Komentarze (1)