Aktualnie na stronie przebywa 1 gości oraz 0 użytkowników!
- AS Roma
- Historia
- Rozgrywki
- Publicystyka
- Statystyki
- Serwis
(Il Tempo - A.Serafini) Wraz z nową podróżą do Rzymu, kto wie czy nie będzie okazji do oficjalnego potwierdzenia kolejnej zmiany wewnątrz struktury organizacyjnej. To niezbędny krok Pallotty i Romy, która wczoraj zakomunikowała o zerwaniu współpracy z Collette, dyrektorem handlowym od października 2015 roku.
Jest trzecim w kolejności chronologicznej (po Barrorze i Winterlingu) od przybycia amerykańskich właścicieli do Trigorii, gdzie wkrótce spodziewany jest następca, który może zająć to miejsce przed nowymi porozumieniami do określenia. Jedną z pojawiających się opcji jest Kaitlyn Colligan, profesjonalna postać, zaufana Pallotty, która przybywała do stolicy Włoch przy okazji ostatnich odwiedził amerykańskiego numeru 1. Około półtora roku temu powierzono jej zadanie poszukiwania współpracy z partnerami biznesowymi i sponsorami, zainteresowanymi również prawami do projektu nowego stadionu.
Po tym jak zamknęła umowę z EZTrader (potem zawieszona) praca Colligan może być kontynuowana w Trigorii. Być może zaczynając od priorytetu związanego z głównym sponsorem, którego brakuje na koszulkach Giallorossich od maja 2013 roku. To bardzo ciężkie zadanie, biorąc pod uwagę ramy ustalone przez Pallottę, który w ostatnim czasie odrzucił wiele niższych ofert od minimalnych żądań wystosowanych przez klub - około 12 mln euro rocznie.
Komentarze (6)
https://www.facebook.com/kaitlyncolligan22