Aktualnie na stronie przebywa 8 gości oraz 0 użytkowników!
- AS Roma
- Historia
- Rozgrywki
- Publicystyka
- Statystyki
- Serwis
Jak donosi Gazzetta dello Sport, James Pallotta przygotowuje prezent na święta dla Romy. Chodzi o głównego sponsora, którego klub poszukuje od ponad dwóch lat.
Według mediolańskiego dziennika klub wciąż rozmawia z Etihad, ale naprowadzone są też rozmowy z amerykańskimi kolosami, Google i Microsoft. Wcześniej bliskie wydawało się porozumienie z Turkish Airlines, jednak ostatecznie strony nie potrafiły się dogadać. Sztab prezydenta pracuje ciężko w tej kwestii, a celem jest dopięcie porozumienia przed świętami.
Komentarze (9)
Oczywiście, że pracuje. Tak to pewnie wygląda.
JP dzwoni do Microsoftu
-Dzień dobry, tu James Pallotta z tej strony. To jak zostaniecie sponsorem Romy?
-Jeszcze się zastanawiamy, oddzwonimy jak wszystko będzie jasne.
-OK, ok.
Piętnaście minut później.
-No hello, to znowu ja James Pallotta. To jak już wiadomo coś z tym sponsoringiem?
-Proszę pana, powiedzieliśmy przed kilkunastoma minutami, że damy znać!
-Ok, ok, chciałem się tylko upewnić.
I tak przez cały dzień :).
Microsoft i Google nie sponsoruja nikogo pewnie dlatego, że im to się nie opłaca, bo te marki są po prostu popularniejsze od klubów piłki nożnej.
P.S
Digne się załapał do pierwszego składu reprezentacji.