Wygasa kontrakt z Wind. Co dalej?

Od Bostonu, przechodząc przez Trigorię, Roma robi kroki, aby zaplanować przyszłość. Czas jednak biegnie, a terminy dobiegają końca. Wśród wielu terminów jest ten związany ze sponsorem generalnym, który pojawi się na koszulkach w przyszłym sezonie.


Przy wygasającej umowie z Wind (30 czerwca), od miesięcy kierownictwo ma otwarte negocjacje w poszukiwaniu partnera. Odrzucono propozycję Wind odnośnie rocznego przedłużenia umowy na warunkach stosunkowo niskich (3 mln za sezon). Nowy materiał, który pojawi się niebawem z nowym logo klubu w sklepach Roma Store, produkcji Asics, jednak bez nadruku sponsora technicznego, może okazać się całkowicie "nagi" pod względem jakichkolwiek komercyjnych wykorzystań. Sprawa jest prowadzona bezpośrednio z USA, gdzie kierownictwo pragnie zamknąć negocjacje na liczbach bliskich 6 mln euro, które gwarantował gigant telefoniczny w ostatnim roku umowy. Możliwym jest również zawarcie porozumienia z dwoma sponsorami, którzy pojawią się na koszulkach na przemian w lidze i Coppa Italia.

 

Napisane przez: abruzzi dnia 16.06.2013; 10:03