Dziś w Trigorii zaprezentowano kampanię sprzedaży biletów i karnetów na sezon 2012-2013. Opowiedzieli o niej dziennikarzom Roma Channel Claudio Fenucci z zarządu Romy oraz Carlo Feliziani, bezpośrednio odpowiedzialny za kwestie związane z biletami.
Panie Fenucci, dlaczego ta kampania zaczyna się z wyprzedzeniem?
CF: Zaczynamy z wyprzedzeniem, aby umożliwić wszystkim wykupienie karnetu na czas, ale przede wszystkim dlatego, że uruchomienie tej kampanii zbiega się z rozpoczęciem nowego sezonu, przygotowań do niego. Niedługo podpiszemy kontrakt z nowym trenerem i od tego zacznie się budowa drużyny, która – mam nadzieję – da kibicom wiele powodów do radości.
Jakie są najważniejsze nowości w tym sezonie?
CF: Nowością jest przyśpieszenie procedury wykupienia karnetu, choć utrzymamy dalej legitymację „privilege” i „home”, które dają dodatkowe korzyści. Ceny na różne sektory będą zmodyfikowane, aby ułatwić dostęp na nie. Zapoczątkujemy także nowy karnet rodzinny na sektor „Distinti Famiglia”, który w zeszłym roku cieszył się dużym zainteresowaniem.
Ulepszenia sektorów. Rzeczywiście zostaną zrealizowane?
CF: Jest pomysł i jest chęć klubu, aby wybudować w przyszłości nowy stadion własnościowy. W związku z tym już od przyszłego sezonu podjęte zostaną różne czynności związane z organizacją meczów na Stadio Olimpico, tak aby wszyscy nasi kibice mogli poczuć większe zaangażowanie. I dlatego powiększymy przede wszystkim strefę „Cuore Sole Village”, zorganizujemy różne zajęcia dla dzieci w sektorze Distinti Nord Famiglie, a w końcu – dzięki współpracy z Coni, możliwy będzie także remont strefy wokół stadionu dla kibiców, która stanie się jedną najlepszych w Europie. To na pewno zachęci różne firmy do zaangażowania się we wspólne inwestycje z Romą, co korzystnie wpłynie na ich public relations dzięki wykorzystaniu emocjonującej atmosfery spotkań oraz możliwości wykorzystania samego stadionu także do organizacji własnych imprez firmowych.
W centrum uwagi stoi więc kibic. Było tak już w zeszłym roku i będzie tak w przyszłym…
CF: Kibice są naszą przyszłością. Są także teraźniejszością i razem z nimi chcemy realizować projekt Romy widowiskowej, pięknej, niosącej ze sobą wielkie emocje, które tylko ten zespół potrafi wzbudzić we Włoszec
Panie Feliziani, z czego wynika wzrost ceny biletów?
CF: Ceny zostały nieco zmienione. Nowością jest wprowadzenie nowej legitymacji kibica Romy, co daje dodatkowe możliwości przy wykupie karnetów. Będą przeprowadzone prace na Monte Mario i zmienią się ceny biletów na ten sektor. Podobnie w przypadku Tribuna Tevere. Wprowdziliśmy karnety także na sektor Distinti Nord Famiglia. W niektórych przypadkach wzrost ceny jest niemal zerowy, w niektórych mamy za to obniżkę.
Czy są jakieś ułatwienia w płatnościach?
CF: Będzie mniejsza różnica finansowa między dwoma częściami Tevere. Chcemy dać większą szansę na przyprowadzanie na stadion całej rodziny. Będą też zniżki dla dzieci do 14 r.ż., dla kobiet i dla osób powyżej 65 r.ż. W sektorze rodzinnym, który jest naszym oczkiem w głowie, będą obniżki aż do 50%. Rodzina, która będzie chciała cała przyjść na stadion, może skorzystać z ciekawych promocji.
Aby móc kupić voucher albo karnet, konieczna będzie jak dotąd legitymacja kibica?
CF: Nie. Nowością, choć może tak całkiem nowość to nie jest, będzie także sposób emisji tych karnetów. Voucher będzie można zrobić w oparciu o kartę kibica, ale będzie też nowe wsparcie, wprowadzona już w ubiegłym roku Roma Club Home, która nie daje przywilejów legitymacji kibica, ale pozwala wejść na stadion na mecze u siebie. Kto wykupił w zeszłym roku minikarnet na 8 meczów, będzie miał prawo pierwszeństwa do zakupu swojego miejsca.
Nie będzie już podziału na Tevere central i Laterale.
CF: Wróciliśmy do rozwiązania, które było jakiś czas temu.
Co trzeba zrobić, jeśli zgubi się legitymację As Roma Privilege?
CF: To bardzo proste. Trzeba zgłosić fakt zagubienia i wysłać zgłoszenie do Trigorii. Kibic zostanie wtedy wezwany i otrzyma nową kopię.
Napisane przez: kaisa dnia 30.05.2012; 19:19