W dniu dzisiejszym Roma, jako pierwszy klub we Włoszech, opublikowała zintegrowany raport oceny skutków, którego celem było oszacowanie wartości społecznej, zawodowej, kulturalnej, i ekonomicznej klubu dla Rzymu. Poza Pallottą i Baldissonim na wydarzeniu pojawił się też prezydent Włoskiego Komitetu Olimpijskiego, Giovanni Malago.
Wśród pytań dla Pallotty padło między innymi te dotyczące braku głównego sponsora: "Powiedziałeś, że popełniliście błąd przy łączeniu poszukiwania głównego sponsora z prawami do nazwy nowego stadionu. Dlaczego zespół nie ma nadal sponsora na koszulkach?".
Pallotta odpowiedział:
"Pomyliliśmy się, jeśli chodzi o strategię, myśleliśmy, że otrzymamy zgodę na budowę stadionu rok temu, potem zmiany polityczne doprowadziły do opóźnień, dlatego skoncentrowaliśmy się na czymś, co zwie się tkaniną cyfrową stadionu, kontaktując się z wieloma firmami odnośnie szczegółów budowy stadionu. Dla przykładu: czy system audio będzie LG czy Samsunga czy innej firmy, czy też jaki system płatniczy użyć... W ostatnich miesiącach klub otrzymał 11-12 szczegółowych propozycji. Właśnie dziś rano, o 7, otrzymałem telefon od azjatyckiego sponsora. Ogółem jestem optymistą przed przyszłym sezonem.
Napisane przez: abruzzi dnia 22.03.2017; 21:43