Jak podaje portal forzaroma.info, działacze Romy pracują nad niespodzianką dla kibiców na mecz z Juventusem. Chodzi bowiem o to, żeby zespół pojawił się z logo nowego sponsora na koszulkach już w niedzielnym meczu z Mistrzami Włoch.
W ostatnich dniach pojawia się coraz więcej potwierdzeń odnośnie bliskiego porozumienia między Romą i Turkish Airlines. Giallorossi mieliby otrzymywać 7,5 mln euro za sezon. Na Stadio Olimpico przygotowano już wszystko, aby na bandach okalających boisko i ekranach ledowych pojawiło się logo tureckiej firmy. W Trigorii z kolei pojawiły się koszulki z nadrukami loga Turkish Airlines. Może jednak zabraknąć czasu, aby udało się już na niedzielę.
Od czerwca 2013 roku, gdy wygasła umowa z Wind, Roma grała bez głównego sponsora. Działacze klubu szukali bezskutecznie firmy, która łączyłaby rolę głównego sponsora i posiadacza praw do nazwy nowego stadionu. Do błędu przyznał się 15 czerwca, podczas konferencji prasowej, James Pallotta: "Został popełniony błąd, myśleliśmy o powiązaniu sponsoringu ze stadionem, ale dokonujemy zmian". Tą zmianą ma być podpisanie umowy z Turkish Airlines, a więc sponsorem wyłącznie klubu.
W ostatnich dniach pojawiły się też pogłoski, że Roma spróbuje ściągnąć drugiego, mniejszego sponsora, aby umieścić jego logo pod numerami koszulek, tak jak w Napoli.
Napisane przez: abruzzi dnia 27.08.2015; 22:00